Fenerbahçe Gol Tahmini oyna - Oyun Cini
Reklam
Oyun reklamdan sonra başlayacaktır
hangi tuşlarla oynanır Hata Bildir
reklam
reklam
oyun açıklaması Oyuncini.com tarafından tamamen Türkçe olarak geliştirilen Fenerbahçe gol tahmini oyunun yüklenmesinin ardından "oyunu oyna" butonuna tıklayarak oyuna giriş yapıyoruz. Oyunda karşımıza gelen pozisyon videolarını izleyerek sonuçlarını gol, aut, kaleci ve direk olmak üzere 4 şık arasında seçerek cevaplıyoruz. Doğru cevaplardan 100 puan alacak, yanlış cevaplarda 25 puan kaybedeceksiniz. Oyunu tamamladıktan sonra "skor kaydet" butonu ile puanınızı kaydedebilir, "yeniden oyna" butonu ile tekrar oynayabilirsiniz. İyi eğlenceler dileriz.

reklam
Yorumlar (9)
Reklam
doğukan YENCILEK 8 gün önce 1000 aldım Cevap Ver
burak SENGUN 29 Ağustos 2014 1000 puan aldım Cevap Ver
Ece SAYGINER 23 Ağustos 2014 750 puan aldım Cevap Ver
Ali Yağız KIVRAK 22 Ağustos 2014 oyun süper de pozisyonları yeniler misin cinbo Cevap Ver
Samet DENIZ 14 Ağustos 2014 la takımını söylesene ve gerçek adını doğru söylüyo la Cevap Ver
Ramooo1712 1 Ağustos 2014 Harikasin Oyuncini Bir Tanesin Cevap Ver
mezahir MAMEDOV 18 Temmuz 2014 oyun güzel Cevap Ver
Merve AYDIN 18 Temmuz 2014 CİNBO NOLUR CEVAP VER BŞİ YORUMUMA SEN HANGİ TAKIMLISIN DOĞRUYU SÖYLE VE BU SİTEYİ KURDUN GERÇEK ADINNE TAM KAZIK :D Cevap Ver
oyuncini 18 Temmuz 2014 Adım Cinbo, tuttuğum takım gizli dostum :)

Thank you for your comments.